Termeni si conditii

Acest website este proprietatea S.C. CONCERTE 100% LIVE S.R.L., denumită în continuare DISKOteka.

 

1. CONDITII GENERALE

Utilizatorii Site-ului pot achiziționa abonamente prin intermediului acestei platforme, comenzile efectuate fiind confirmate printr-un e-mail primit după finalizarea cu succes a comenzii. Achiziția este supusă următorilor termeni și condiții, utilizatorii având obligația de a respecta mențiunile din prezentul document.

DISKOteka își rezervă dreptul de a modifica/completa în orice moment secțiunea “Termeni și Condiții” fără a notifica utilizatorii în prealabil. Menționăm faptul că modificările ulterioare pot fi cauzate de reglementări legislative de la nivel național sau european etc.

Utilizatorii sunt obligați să respecte regulamentele pe care organizatorii festivalului le stabilesc în vederea unei bune desfășurări a evenimentului.

 

2. EFECTUAREA UNEI COMENZI

Toate comenzile efectuate pe acest site sunt finale și nu pot fi anulate. Pentru a realiza o comandă este necesar ca utilizatorii să parcurgă următorii pași:

1- selectarea abonamentelor din categoria de abonamente disponibile;

2- selectarea numărului de abonamente dorite și plasarea comenzii;

3- verificarea adresei de facturare și a datelor personale;

4- confirmarea comenzii;

 

3. MODALITATI DE PLATA

Plata prin card bancar

DISKOteka foloseste pentru tranzactiile online serviciile Raiffeisen Bank/Plationline.ro. Se poate efectua plata online cu cardul personal sau al firmei dumneavoastra, in conditii de siguranta deplina. Cardurile acceptate la plata sunt cele emise sub siglele VISA (Classic si Electron) si MASTERCARD (inclusiv Maestro). Plata se bazeaza pe un sistem securizat de procesare a tranzactiilor online care ofera confidentialitate, siguranta si simplitate in achizitia produselor si serviciilor prin Internet. Procesarea datelor de card se face in mod exclusiv prin intermediul bancii, DISKOteka nu solicita si nu stocheaza niciun fel de detalii referitoare la cardul dumneavoastra.

Important de stiut! Pentru plățile prin card bancar nu este perceput niciun comision!

 

Cash

Abonamentele pot fi achizitionate de la unul din punctele noastre de vanzare din Timisoara conform urmatorului program:

  • Punctul de vanzare situat  in zona stadionului “Dan Paltinisanu” – de Marti pana Duminica in intervalul orar 13:00 – 16:00
  • Punctul de vanzare situat in Iulius Town Timisoara – de Marti pana Duminica in intervalul orar 17:00 – 21:00

 

Transfer bancar

Platile se vor efectua in contul S.C. CONCERTE 100% LIVE S.R.L., dupa primirea pe mail a facturii aferente abonamentelor solicitate.

Cont bancar RON – RO80 RZBR 0000 0600 2130 0735 – Raiffeisen Bank

Dovada platii se face prin e-mail la adresa abonamente@diskoteka.ro in termen de 24 de ore de la efectuarea comenzii. Dupa aceasta perioada comenzile neachitate se vor anula. Taxele aferente acestor operatiuni sunt suportate de catre client. Va rugam sa specificati pe copia documentului de plata numele si codul comenzii achitate. Codul comenzii se regaseste in e-mail-ul primit automat pentru fiecare comanda valida.

 

Plata ramburs

Contravaloarea abonamentelor si a taxelor de transport va fi achitata de catre client la primirea abonamentelor comandate.

Livrarea se face prin curier rapid. Toate comenzile efectuate in cursul zilei pana in ora 15:00 vor fi predate firmei de curierat Fan Courier in aceeasi zi, livrarea efectuandu-se in termen de 24-48 ore (1-2 zile lucratoare, exceptie facand zilele libere legale sau conditii meteorologice extreme). Dupa predarea plicului catre firma de curierat cumparatorul primeste instiintare pe adresa de mail introdusa in momentul lansarii comenzii, cu numarul de AWB alocat de sistemul firmei de curierat.

Taxa de transport este suportata exclusiv de client, in urma alegerii personale a acestei modalitati de livrare si de plata si este in valoare de 25 lei.

Taxa de transport poate fi mai mare daca locuiti intr-o zona fara acoperire Fan Curier, pentru care se percepe taxa pe kilometru suplimentar de la cel mai apropiat punct de lucru Fan Courier din zona respectiva. In cazul in care orasul sau localitatea nu se regaseste in lista de livrare Fan Curier, clientul va achita kilometri suplimentari in momentul livrarii comenzii.

De asemenea, modificarile sau redirectionarile catre alte adrese de livrare se taxeaza suplimentar si se vor achita tot de catre client.

Aceste costuri sunt asumate de catre client chiar si in cazul in care se returneaza abonamentele achizitionate.

Conform OUG 28/1999, art.2, litera F, pentru activitățile pentru care încasările se realizează pe bază de bonuri cu valoare fixă tipărite conform legii – bilete de acces la spectacole și altele similare nu se eliberează bon fiscal.

 

4. PIERDEREA, FURTUL SAU DETERIORAREA ABONAMENTELOR 

Responsabilitatea DISKOteka asupra comenzii încetează în momentul în care abonamentele au fost livrate în condiții normale către cumpărător. DISKOteka nu este răspunzătoare de pierderea, furtul sau deteriorarea abonamentelor ulterior realizării livrării.

În caz de pierdere sau de furt al abonamentelor online, cumpărătorul este obligat să notifice acest fapt către DISKOteka, pe adresa abonamente@diskoteka.ro, în vederea înlocuirii abonamentelor. În cazul în care utilizatorul nu procedează la notificarea DISKOteka în timp util, DISKOteka nu își asumă nicio răspundere pentru utilizarea abonamentelor respective de o altă persoană, nici pentru imposibilitatea cumpărătorului inițial de a mai participa la eveniment pe baza abonamentelor pierdute/furate. În vederea anulării abonamentelor pierdute/furate, cumpărătorul trebuie să dovedească faptul că biletul a fost achiziționat de pe platforma DISKOteka, inclusiv a faptului că acesta a achitat contravaloarea abonamentelor. În condițiile în care cumpărătorul nu poate fi identificat, reemiterea abonamentului nu este posibilă.  

Nu este recomandată transmiterea parțială sau totală a imaginilor conținând abonamente achiziționate. DISKOteka nu este  responsabilă de utilizarea unor copii ale respectivelor abonamente pentru accesul la eveniment. Astfel, primul abonament verificat și validat la punctul de check-in va fi considerat autorizat, persoana respectivă având acces în cadrul evenimentului. Alte abonamente conținând același cod vor fi declarate invalide, accesul persoanei nefiind permis.

 

5. DREPTUL DE RETRAGERE DIN CONTRACT 

DISKOteka vinde bilete/abonamente pentru spectacole si evenimente care se incadreaza in categoria activitati si servicii; drept urmare, in conformitate cu prevederile art.16 lit.l) din OUG nr.34/2014 privind drepturile consumatorilor in cadrul contractelor incheiate cu profesionistii, pentru vanzarea de bilete pentru spectacole sau evenimente, cumparatorii nu isi pot exercita dreptul de retragere din contractele de vanzare-cumparare al biletelor incheiate la distanta sau in afara spatiilor comerciale, in cazul in care cumparatorul a efectuat o comanda sau din contractele de vanzare-cumparare al biletelor executate la distanta sau in afara spatiilor comerciale, in termenul de 14 zile calendaristice de la data intrarii in posesia biletelor, prevazut de legislatia in vigoare.

Nu se accepta returnarea biletelor/abonamentelor si/sau solicitarea rambursarii contravalorii acestora  pentru biletele comandate, achitate, livrate si valabile pentru un eveniment care se va desfasura conform programului anuntat (data si ora) si locatie si/sau nu a avut anuntata nicio modificare privind programul initial (data si ora) sau schimbare locatie, cu exceptia cazurilor în care solicitarea de returnare are la baza unul dintre riscurile acoperite de Asigurarea En Garde.

 

6. RETURNAREA CONTRAVALORII ABONAMENTELOR 

Contravaloarea abonamentelor/biletelor achiziționate poate fi returnată, în baza asigurării En Garde prin transmiterea unei solicitări în acest sens către Eurolife Asigurări România. Echipa Eurolife vă stă la dispoziție la telefon 031 423 00 80, e-mail asigurari@eurolife-asigurari.ro sau la adresa de corespondență Eurolife ERB Asigurări Generale, Bd. Dimitrie Pompeiu nr 6A, clădirea Olympus, etaj 2, camera 2.07, sector 2, 020337, București. Returnarea contravalorii abonamentelor/biletelor se poate face numai cu respectarea condiţiilor de mai jos:

Obiectul Asigurării En Garde

Obiectul asigurării îl reprezintă plata către Beneficiar a costului abonamentului/biletului la eveniment în cazul imposibilității Asiguratului de utilizare a acestuia ca urmare a producerii unuia dintre riscurile asigurate.

Care sunt riscurile acoperite

a) Evenimente medicale:

O boală (afecțiune), inclusiv legată de starea de graviditate, un accident corporal, cât și consecințele, sechelele și complicațiile sau agravarea unei afecțiuni sau a unui accident, care implică obligatoriu:

  • fie spitalizarea pe o perioadă care cuprinde data și ora spectacolului;

  • fie încetarea oricărei activități profesionale sau repausul la domiciliu a cărei perioadă recomandată cuprinde data și ora spectacolului;
  • fie efectuarea unor investigații sau tratamente programate în data și la ora spectacolului

    și care a survenit Asiguratului, soțului/soției, ascendenților sau descendenților săi în linie directă (rude de gradul 1) cât și celor ai soțului/soției.

b) Evenimente familiale:

  • Decesul Asiguratului, soțului/soției, ascendenților sau descendenților săi în linie directă (rude de gradul 1) sau celor ai soției/soțului;
  • Nașterea unui copil sau nepot al Asiguratului în intervalul de 48 de ore care precede data și ora biletului de spectacol.

c) Evenimente materiale:

Daune materiale grave, survenite cu maxim 48 de ore înaintea datei și orei spectacolului pentru care a fost achiziționat biletul, ca urmare a:

  • Unui incendiu,
  • Unei spargeri (jaf) sau vandalism,
  • Unei inundații,
  • Unui fenomen meteorologic sau natural,care afectează direct reședința principală sau secundară a Asiguratului și necesită prezența sa la fața locului în ziua și la ora evenimentului pentru care a fost achiziționat biletul de spectacol, pentru a efectua demersurile administrative legate de proceduri legale, de daune sau de reabilitare a imobilului afectat.

d) Alte evenimente:

  • Furtul biletului fizic (suport hartie) de spectacol, ca urmare a unei agresiuni sau prin efracție din domiciliul său din mașina Asiguratului;

  • Greva transportului în comun la data menționată pe biletul de spectacol, respectiv oprirea totală a transportului în comun cu care prevăzuse inițial Asiguratul să se deplaseze la locația menționată pe bilet, ca urmare a unei greve, în măsura în care nu există niciun alt mijloc de transport în comun care să permită deplasarea;
  • Vehiculul cu care se deplasează Asiguratul către eveniment este implicat într-un accident sau are o defecțiune care face imposibilă continuarea călătoriei și ajungerea la locația menționată pe biletul de eveniment;
  • Zborul avionului cu care Asiguratul se deplasa, pentru a ajunge la locația evenimentului menționată pe bilet, este anulat sau are o întârziere mai mare de 3 ore, ceea ce face imposibilă prezența acestuia la data și ora spectacolului menționată pe bilet.

Criterii de acceptare in asigurare

Sunt eligibile să fie preluate în asigurare persoanele fizice care îndeplinesc cumulativ următoarele criterii:

  • au cumpărat unul sau mai multe bilete/abonamente la eveniment(e) de pe site-ul www.tickets.diskoteka.ro;
  • au aderat la contractul de asigurare de grup, odată cu finalizarea comenzii biletului/abonamentului;

Sunt asigurate prin prezentele condiții de asigurare și persoanele fizice care, prin extensie, beneficiază de abonamentele achiziționate de cumpărătorul biletelor/abonamentelor care îndeplinește pct. a), b) și c).

În cazul în care o Persoană eligibilă nu a fost preluată în asigurare din cauza unei erori a Societății de asigurare sau/și a Contractantului (de exemplu ca urmare a unei erori de transmitere a datelor, erori de procesare, atât din partea Societății de asigurare, cât și din partea Contractantului) și aceasta a achitat prețul abonamentului/biletului achiziționat, atunci Persoana eligibilă va fi preluată în asigurare retroactiv de către Societatea de asigurare, cu condiția transferării de către Contractant a primei/primelor de asigurare. 

Acoperirile complete sunt detaliate in Asigurare EnGarde

 

7. REVANZAREA BILETELOR/ABONAMENTELOR 

Cumparatorului nu îi este permis sa vândă sau să înstrăineze biletul/abonamentul cumparat de la DISKOteka catre o terta parte in scopul obtinerii de avantaje materiale sau in scop promotional. Organizatorul evenimentului poate refuza participarea detinatorilor unor astfel de bilete la eveniment sau poate evacua detinatorii unor asemenea bilete din locatia evenimentului.

 

8. CONFIDENTIALITATEA DATELOR 

Persoanele care vizitează acest website nu sunt obligate să furnizeze nicio informaţie personală. Totuşi, pentru a vă oferi serviciile noastre, avem nevoie de unele informaţii personale precum: numele, numerele de telefon, adrese de e-mail. DISKOteka foloseşte aceste date numai în scopuri operaţionale (încheierii și executării Contractului) şi statistice.

Natura obligatorie sau opţională a informaţiilor personale este indicată la momentul achiziționării biletelor/abonamentelor. Refuzul de a furniza datele personale obligatorii implică nerealizarea sau refuzul accesului la serviciul solicitat.

Pentru mai multe detalii, vă rugăm consultați secțiunea Politica de Confidențialitate.

 

9. RECLAMATII SI INTREBARI 

În cazul în care cumpărătorul/utilizatorul întâmpină o problemă și are nevoie de ajutor, acesta se poate adresa în mod exclusiv prin intermediul email-ului abonamente@diskoteka.ro 

 

10. CONTACT 

Pentru situații legate de procesul de achiziționare, ne puteți contact la adresa de e-mail: abonamente@diskoteka.ro

 

Program Online

DE LUNI PÂNĂ VINERI

INTERVALUL ORAR 09:00 – 18:00

Weekend

INTERVALUL ORAR 10:00 – 14:00

Program Timisoara

PUNCT DE VÂNZARE

IULIUS TOWN – EXTERIOR

DE MARȚI PÂNĂ DUMINICĂ
INTERVALUL ORAR 09:00 – 12:00

PUNCT DE VÂNZARE

IULIUS TOWN – INTERIOR

DE MARȚI PÂNĂ DUMINICĂ
INTERVALUL ORAR 17:00 – 21:00