Cum comand? 

Pentru rezervarea online și achiziționarea de abonamente la DISKOteka Festival 2020, pașii sunt următorii:

1. Pe pagina festivalului poti vedea mai multe detalii, perioada și locația unde se desfășoară.

2. Selectează categoria de preț care ți se potrivește. Pentru informare poți folosi și Harta festivalului.

3. Click pe CUMPARA.

4. Completează datele personale (nume, prenume, e-mail, telefon) ca să te putem contacta în legatură cu progresul comenzii tale. Pentru livrarea prin curier a abonamentelor este necesar să completezi adresa de livrare împreună cu codul poștal în secțiunea “Informații suplimentare – Note de comandă”. Toate câmpurile marcate cu * sunt obligatorii. Alege metoda de plată din lista de opțiuni disponibile. Detaliile despre metoda de plata aleasă sunt prezentate mai jos.

5. Poți comanda fără a avea un cont creat pe site-ul nostru.

6. Ești la ultimul pas! Verifică atent datele introduse și rezervările făcute. Dacă ai un cod de discount, aici îl poți introduce (în partea de sus a ecranului) pentru a beneficia de reducere.

7. Citește și acceptă clauzele descrise în Politica de confidențialitate, Regulamentul festivalului și în Termenii și Condițiile site-ului. Nu continua procesul de comandă dacă nu ești de acord cu toate aceste clauze.

8. Dacă ești de acord cu condițiile descrise mai sus atunci poți să dai Click pe butonul PLASEAZA COMANDA.

9. Comanda este plasată și trimisă către operatorii noștri, un mesaj de înștiințare fiind deja trimis pe adresa de e-mail specificată de tine. Pentru referințe ulterioare reține numărul de comandă.

10. Dacă ai ales să plătești online cu cardul bancar urmează să fii redirecționat către operatorul autorizat Raiffeisen Bank unde vei efectua plata.

Odată ce ai plasat și ai achitat comanda (valabil pentru plata cu card și plata prin transfer bancar), vei primi abonamentul în format electronic pe e-mail, imediat dupa confirmarea efectuarii platii. De reținut: abonamentul este unic și netransmisibil. Datele de comandă introduse în sistemul nostru (nume, prenume, etc) trebuie să corespundă cu cele ale persoanei care se prezintă la intrarea la eveniment pentru verificarea și validarea abonamentului.

Cum primesc abonamentul?

Odată ce plata abonamentelor este confirmată, cumpărătorul va primi prin intermediul e-mail-ului, link-uri unice pentru fiecare abonament comandat. Cumpărătorul va trebui să printeze abonamentele accesând fiecare link în parte și să se prezinte cu acesta (acestea) la poarta de acces a evenimentului împreună cu un document de identitate (pașaport sau carte de identitate). La poarta de acces a evenimentului, datele de identitate împreună cu codul de bare al abonamentului electronic se vor confrunta.

Accesul în zona festivalului se face pe baza citirii codului de bare de pe abonamentul printat. Daca nu printați abonamentul, nu aveți acces la DISKOteka Festival.

Foarte important de reținut:

– Nu se înmânează abonamente fără o comandă valabilă înregistrată în sistemul nostru.

– Nu se preiau comenzi prin intermediul e-mail-ului sau telefonic.

– În cazul comenzilor care nu conțin datele corecte ale persoanei care a comandat, ne rezervăm dreptul de a le anula.

– Procesarea plăților online se face de către operatorul autorizat Raiffeisen Bank.

– DISKOteka Festival percepe taxe de procesare pentru serviciile prestate. Prețul fiecărui abonament achiziționat include și o Taxa de procesare comandă de 10 lei per abonament (TVA inclus).

– DISKOteka Festival își rezervă dreptul de a limita numărul de abonamente per comandă și de asemenea dreptul de a anula orice comandă suspicioasă ce ar putea fi urmată de revânzarea abonamentelor achiziționate.

Abonamentele pot fi achiziționate și de la punctele noastre de vânzare din Timișoara, conform următorului program:

– punct de vânzare Stadion – de Marți până Duminică în intervalul orar 13:00 – 16:00

– punct de vânzare Iulius Town – de Marți până Duminică în intervalul orar 17:00 – 21:00

Pentru rezervarea online și achiziționarea de abonamente la DISKOteka Festival 2020, pașii sunt următorii:

1. Pe pagina festivalului poti vedea mai multe detalii, perioada și locația unde se desfășoară.

2. Selectează categoria de preț care ți se potrivește. Pentru informare poți folosi și Harta festivalului.

3. Click pe CUMPARA.

4. Completează datele personale (nume, prenume, e-mail, telefon) ca să te putem contacta în legatură cu progresul comenzii tale. Pentru livrarea prin curier a abonamentelor este necesar să completezi adresa de livrare împreună cu codul poștal în secțiunea “Informații suplimentare – Note de comandă”. Toate câmpurile marcate cu * sunt obligatorii. Alege metoda de plată din lista de opțiuni disponibile. Detaliile despre metoda de plata aleasă sunt prezentate mai jos.

5. Poți comanda fără a avea un cont creat pe site-ul nostru.

6. Ești la ultimul pas! Verifică atent datele introduse și rezervările făcute. Dacă ai un cod de discount, aici îl poți introduce (în partea de sus a ecranului) pentru a beneficia de reducere.

7. Citește și acceptă clauzele descrise în Politica de confidențialitate, Regulamentul festivalului și în Termenii și Condițiile site-ului. Nu continua procesul de comandă dacă nu ești de acord cu toate aceste clauze.

8. Dacă ești de acord cu condițiile descrise mai sus atunci poți să dai Click pe butonul PLASEAZA COMANDA.

9. Comanda este plasată și trimisă către operatorii noștri, un mesaj de înștiințare fiind deja trimis pe adresa de e-mail specificată de tine. Pentru referințe ulterioare reține numărul de comandă.

10. Dacă ai ales să plătești online cu cardul bancar urmează să fii redirecționat către operatorul autorizat Raiffeisen Bank unde vei efectua plata.

Odată ce ai plasat și ai achitat comanda (valabil pentru plata cu card și plata prin transfer bancar), vei primi abonamentul în format electronic pe e-mail, imediat dupa confirmarea efectuarii platii. De reținut: abonamentul este unic și netransmisibil. Datele de comandă introduse în sistemul nostru (nume, prenume, etc) trebuie să corespundă cu cele ale persoanei care se prezintă la intrarea la eveniment pentru verificarea și validarea abonamentului.

Cum primesc abonamentul?

Odată ce plata abonamentelor este confirmată, cumpărătorul va primi prin intermediul e-mail-ului, link-uri unice pentru fiecare abonament comandat. Cumpărătorul va trebui să printeze abonamentele accesând fiecare link în parte și să se prezinte cu acesta (acestea) la poarta de acces a evenimentului împreună cu un document de identitate (pașaport sau carte de identitate). La poarta de acces a evenimentului, datele de identitate împreună cu codul de bare al abonamentului electronic se vor confrunta.

Accesul în zona festivalului se face pe baza citirii codului de bare de pe abonamentul printat. Daca nu printați abonamentul, nu aveți acces la DISKOteka Festival.

Foarte important de reținut:

– Nu se înmânează abonamente fără o comandă valabilă înregistrată în sistemul nostru.

– Nu se preiau comenzi prin intermediul e-mail-ului sau telefonic.

– În cazul comenzilor care nu conțin datele corecte ale persoanei care a comandat, ne rezervăm dreptul de a le anula.

– Procesarea plăților online se face de către operatorul autorizat Raiffeisen Bank.

– DISKOteka Festival percepe taxe de procesare pentru serviciile prestate. Prețul fiecărui abonament achiziționat include și o Taxa de procesare comandă de 10 lei per abonament (TVA inclus).

– DISKOteka Festival își rezervă dreptul de a limita numărul de abonamente per comandă și de asemenea dreptul de a anula orice comandă suspicioasă ce ar putea fi urmată de revânzarea abonamentelor achiziționate.

Abonamentele pot fi achiziționate și de la punctele noastre de vânzare din Timișoara, conform următorului program:

– punct de vânzare Stadion – de Marți până Duminică în intervalul orar 13:00 – 16:00

– punct de vânzare Iulius Town – de Marți până Duminică în intervalul orar 17:00 – 21:00

Program Online

DE LUNI PÂNĂ VINERI

INTERVALUL ORAR 09:00 – 18:00

Weekend

INTERVALUL ORAR 10:00 – 14:00

Program Timisoara

PUNCT DE VÂNZARE

IULIUS TOWN – EXTERIOR

DE MARȚI PÂNĂ DUMINICĂ
INTERVALUL ORAR 09:00 – 12:00

PUNCT DE VÂNZARE

IULIUS TOWN – INTERIOR

DE MARȚI PÂNĂ DUMINICĂ
INTERVALUL ORAR 17:00 – 21:00