Asigurare

Ne dorim să vă oferim experiențe de neuitat! De aceea, ne preocupăm să ne îmbunătățim permanent serviciile pe care vi le punem la dispoziție. Pentru ediția DISKOteka Festival 2020 toate abonamentele disponibile la vânzare sunt acum protejate de asigurarea “En Garde”. Astfel, îți asigurăm avantajul de a-ți recupera integral valoarea abonamentului în cazul în care ceva neprevăzut te va împiedica să participi la eveniment.

Pentru că nu-i așa? Vorbim de un scenariu cunoscut: inundație la locuință, îmbolnăvire, o răceală, accident, întârzieri provocate de avion sau alte mijloace de transport sunt tot atâtea motive care te pot împiedica să participi la concertul mult așteptat.

Atunci când planurile îți sunt date peste cap, de obicei suma cheltuită pe biletele deja achiziționate nu îți este returnată.

Nu este însă cazul și pentru abonamentele achiziționate la DISKOteka Festival.

Pentru că acum toate abonamentele sunt asigurate. Asta înseamnă că, alături de un partener de încredere: Eurolife Asigurări Romania,  îți oferim beneficiul de a recupera integral contravaloarea abonamentelor deja cumpărate în cazul în care ceva neașteptat te împiedica să mai ajungi la evenimentul nostru din 1-3 Mai 2020.

Cum intri în posesia asigurării?

Toate tipurile de abonamente disponibile la vânzare pentru DISKOteka Festival – Ediția 2020 au acum avantajul de a fi protejate. Astfel, pentru orice comandă făcuta pe site-ul https://diskoteka.ro/, vei primi un e-mail ce va conține datele necesare și confirmarea faptului că abonamentul tău este asigurat, imediat ce plata abonamentului a fost efectuată.

Care sunt riscurile acoperite?

  1. Evenimente medicale: O boală (afecțiune), inclusiv legată de starea de graviditate, un accident corporal, cât și consecințele unei afecțiuni sau a unui accident, care implică obligatoriu:
  • fie spitalizarea pe o perioadă care cuprinde data și ora spectacolului;
  • fie încetarea oricărei activități profesionale sau repausul la domiciliu a cărei perioadă recomandată cuprinde data și ora spectacolului;
  • fie efectuarea unor investigații sau tratamente programate în data și la ora spectacolului și care au survenit Asiguratului, soțului/soției, ascendenților sau descendenților săi în linie directă (rude de gradul 1) cât și celor ai soțului/soției.
  1. Evenimente familiale:
  • Nașterea unui copil sau nepot al Asiguratului în intervalul de 48 de ore care precede data și ora biletului de spectacol.
  • Decesul Asiguratului, soțului/soției, ascendenților sau descendenților săi în linie directă (rude de gradul 1) sau celor ai soției/soțului.
  1. Evenimente materiale: Daune materiale grave, survenite cu maxim 48 de ore înaintea datei și orei spectacolului pentru care a fost achiziționat abonamentul, ca urmare a:
  • Unui incendiu,
  • Unei spargeri (jaf) sau vandalism,
  • Unei inundatii,
  • Unui fenomen meteorologic sau natural

Și care afectează direct următoarele bunuri imobiliare: reședința principală sau secundară a Asiguratului și care necesită prezența sa la fața locului în ziua și la ora evenimentului pentru care a fost achiziționat biletul de spectacol, pentru a efectua demersurile administrative legate de proceduri legale, de daune sau de reabilitare a imobilului afectat.

  1. Alte evenimente:
  • Furtul biletului de spectacol, ca urmare a unei agresiuni sau prin efracție din domiciliul sau din mașina Asiguratului;
  • Greva transportului în comun la data menționata pe biletul de spectacol;
  • Vehiculul cu care se deplasează Asiguratul către eveniment este implicat într-un accident sau are o defecțiune care face imposibilă continuarea călătoriei și ajungerea la locația menționată pe biletul de eveniment;
  • Anularea sau intarzierea zborului mai mult de 3 ore a avionului cu care Asiguratul se deplasa, pentru a ajunge la locația evenimentului menționată pe bilet. 

Ce trebuie să faci în cazul unui eveniment asigurat:

  1. Ia legatura cu partenerul nostru la Centrul de Asistență Eurolife la numarul de telefon 031 423 00 80 sau pe adresa de e-mail asigurari@eurolife-asigurari.ro cât puteți de repede, dar nu mai tarziu de:
  • 5 zile de la momentul producerii pentru evenimentele care au loc cu până la 48 de ore înainte de spectacol;
  • 2 zile de la momentul producerii pentru evenimentele care au loc în ziua și preziua spectacolului.

În cazul în care un Asigurat cumpără mai multe bilete, asigurarea se încheie pentru toți beneficiarii biletelor. Astfel, solicitarea de despăgubire trebuie formulată de catre acel Asigurat care a efectuat tranzacția și a plătit primele de asigurare.

  1. Trimite-ne următoarele documente pe adresa Eurolife Asigurări: Bd Dimitrie Pompeiu, nr. 6A, cladirea Olympus, Et.2, camera 2.07, sector 2, 020337, București sau prin email la asigurari@eurolife-asigurari.ro:
  • solicitare indemnizatie de asigurare, olografă, cu precizarea numărului de poliță, a datelor de identificare a clientului și a motivului solicitării indemnizației.
  • biletul de spectacol neutilizat de către Asigurat sau oricine altcineva

În funcție de natura evenimentului, pentru a putea lua o decizie cu privire la acordarea indemnizației, este posibil să vă solicităm, după caz, documente/informații adiționale. 

Verifică lista de acoperiri complete, detaliate în Termeni și Condiții Asigurare.

 

Ne dorim să vă oferim experiențe de neuitat! De aceea, ne preocupăm să ne îmbunătățim permanent serviciile pe care vi le punem la dispoziție. Pentru ediția DISKOteka Festival 2020 toate abonamentele disponibile la vânzare sunt acum protejate de asigurarea “En Garde”. Astfel, îți asigurăm avantajul de a-ți recupera integral valoarea abonamentului în cazul în care ceva neprevăzut te va împiedica să participi la eveniment.

Pentru că nu-i așa? Vorbim de un scenariu cunoscut: inundație la locuință, îmbolnăvire, o răceală, accident, întârzieri provocate de avion sau alte mijloace de transport sunt tot atâtea motive care te pot împiedica să participi la concertul mult așteptat.

Atunci când planurile îți sunt date peste cap, de obicei suma cheltuită pe biletele deja achiziționate nu îți este returnată.

Nu este însă cazul și pentru abonamentele achiziționate la DISKOteka Festival.

Pentru că acum toate abonamentele sunt asigurate. Asta înseamnă că, alături de un partener de încredere: Eurolife Asigurări Romania,  îți oferim beneficiul de a recupera integral contravaloarea abonamentelor deja cumpărate în cazul în care ceva neașteptat te împiedica să mai ajungi la evenimentul nostru din 1-3 Mai 2020.

Cum intri în posesia asigurării?

Toate tipurile de abonamente disponibile la vânzare pentru DISKOteka Festival – Ediția 2020 au acum avantajul de a fi protejate. Astfel, pentru orice comandă făcuta pe site-ul https://diskoteka.ro/, vei primi un e-mail ce va conține datele necesare și confirmarea faptului că abonamentul tău este asigurat, imediat ce plata abonamentului a fost efectuată.

Care sunt riscurile acoperite?

  1. Evenimente medicale: O boală (afecțiune), inclusiv legată de starea de graviditate, un accident corporal, cât și consecințele unei afecțiuni sau a unui accident, care implică obligatoriu:
  • fie spitalizarea pe o perioadă care cuprinde data și ora spectacolului;
  • fie încetarea oricărei activități profesionale sau repausul la domiciliu a cărei perioadă recomandată cuprinde data și ora spectacolului;
  • fie efectuarea unor investigații sau tratamente programate în data și la ora spectacolului și care au survenit Asiguratului, soțului/soției, ascendenților sau descendenților săi în linie directă (rude de gradul 1) cât și celor ai soțului/soției.
  1. Evenimente familiale:
  • Nașterea unui copil sau nepot al Asiguratului în intervalul de 48 de ore care precede data și ora biletului de spectacol.
  • Decesul Asiguratului, soțului/soției, ascendenților sau descendenților săi în linie directă (rude de gradul 1) sau celor ai soției/soțului.
  1. Evenimente materiale: Daune materiale grave, survenite cu maxim 48 de ore înaintea datei și orei spectacolului pentru care a fost achiziționat abonamentul, ca urmare a:
  • Unui incendiu,
  • Unei spargeri (jaf) sau vandalism,
  • Unei inundatii,
  • Unui fenomen meteorologic sau natural

Și care afectează direct următoarele bunuri imobiliare: reședința principală sau secundară a Asiguratului și care necesită prezența sa la fața locului în ziua și la ora evenimentului pentru care a fost achiziționat biletul de spectacol, pentru a efectua demersurile administrative legate de proceduri legale, de daune sau de reabilitare a imobilului afectat.

  1. Alte evenimente:
  • Furtul biletului de spectacol, ca urmare a unei agresiuni sau prin efracție din domiciliul sau din mașina Asiguratului;
  • Greva transportului în comun la data menționata pe biletul de spectacol;
  • Vehiculul cu care se deplasează Asiguratul către eveniment este implicat într-un accident sau are o defecțiune care face imposibilă continuarea călătoriei și ajungerea la locația menționată pe biletul de eveniment;
  • Anularea sau intarzierea zborului mai mult de 3 ore a avionului cu care Asiguratul se deplasa, pentru a ajunge la locația evenimentului menționată pe bilet. 

Ce trebuie să faci în cazul unui eveniment asigurat:

  1. Ia legatura cu partenerul nostru la Centrul de Asistență Eurolife la numarul de telefon 031 423 00 80 sau pe adresa de e-mail asigurari@eurolife-asigurari.ro cât puteți de repede, dar nu mai tarziu de:
  • 5 zile de la momentul producerii pentru evenimentele care au loc cu până la 48 de ore înainte de spectacol;
  • 2 zile de la momentul producerii pentru evenimentele care au loc în ziua și preziua spectacolului.

În cazul în care un Asigurat cumpără mai multe bilete, asigurarea se încheie pentru toți beneficiarii biletelor. Astfel, solicitarea de despăgubire trebuie formulată de catre acel Asigurat care a efectuat tranzacția și a plătit primele de asigurare.

  1. Trimite-ne următoarele documente pe adresa Eurolife Asigurări: Bd Dimitrie Pompeiu, nr. 6A, cladirea Olympus, Et.2, camera 2.07, sector 2, 020337, București sau prin email la asigurari@eurolife-asigurari.ro:
  • solicitare indemnizatie de asigurare, olografă, cu precizarea numărului de poliță, a datelor de identificare a clientului și a motivului solicitării indemnizației.
  • biletul de spectacol neutilizat de către Asigurat sau oricine altcineva

În funcție de natura evenimentului, pentru a putea lua o decizie cu privire la acordarea indemnizației, este posibil să vă solicităm, după caz, documente/informații adiționale. 

Verifică lista de acoperiri complete, detaliate în Termeni și Condiții Asigurare.

 

Program Online

DE LUNI PÂNĂ VINERI

INTERVALUL ORAR 09:00 – 18:00

Weekend

INTERVALUL ORAR 10:00 – 14:00

Program Timisoara

PUNCT DE VÂNZARE

IULIUS TOWN – EXTERIOR

DE MARȚI PÂNĂ DUMINICĂ
INTERVALUL ORAR 09:00 – 12:00

PUNCT DE VÂNZARE

IULIUS TOWN – INTERIOR

DE MARȚI PÂNĂ DUMINICĂ
INTERVALUL ORAR 17:00 – 21:00